mystreetfashion.blogg.se

hej, dehär är joanna. Jag bloggar mest om mode men lite annat också, jag älskar att göra om kläder, dansa, sjunga och rita.

megauppdatering

Kategori: fashion

Heej, hörni, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera ('__') här är iaf lite bladat på vad jag haft på mig den senaste tiden!


rockar adidas tee och mjukisar med jordans

vågade på mig en sånhär klänning, uwhehe


här är en av mina skolfoton också!! hade på mig min mishka tröja, som jag veeeerkligen gillar. kolla in det märket, de har riktigt snygga kläder!

az clean med slitna jeans och vita sneakers, såg det nyligen på en av mina favisar inom kpop, gdragon. syns inte så tydligt här.....





invigde min egna nypimpade snapback

med syrran på stadium!




























Kommentarer


Kommentera inlägget här: