mystreetfashion.blogg.se

hej, dehär är joanna. Jag bloggar mest om mode men lite annat också, jag älskar att göra om kläder, dansa, sjunga och rita.

100 år senare

Kategori: fashion

heej, det var ett tag sen jag upptaterade senast...
hör är iaf lite nya grejor jag köpt på senaste tiden!

alla är från glitter förutom den svarta till höger som är från carlings! det finns förvånansvärt många olika sätt man kan ha på sig de här. jag ska försöka hitta en djup röd färgad variant också


den här kepsen är inte ny men jag uppgraderade den lite med tyg, färg och min fantasi

två par nya skor också! jag behövde nya sneakers asap, så de här 2 vackra paren fick följa med mig hem! de vita är Nike air flight 89' och de andra är Nike air Jordan 3 retro (gs)!! äntligen ett par jordaans, har velat ha det så sjukt länge!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: