mystreetfashion.blogg.se

hej, dehär är joanna. Jag bloggar mest om mode men lite annat också, jag älskar att göra om kläder, dansa, sjunga och rita.

halloween

Kategori: fashion

idag var det halloween/ skräck tema och jag var dåra en skalle, Elvira var en fågelskrämmare och Mel var en militär. Jag blev jääte nöjs med sminket, det tog sin tid men det var verkligen värt det. Jag fick blickar av verkligen alla, as kul!
                                             
                                             
                                             
                          
                                       
                                       
                             
                                                    
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: