mystreetfashion.blogg.se

hej, dehär är joanna. Jag bloggar mest om mode men lite annat också, jag älskar att göra om kläder, dansa, sjunga och rita.

det jag använder just nu (är i alanya)

Kategori: makeup m.m.


- min clinique high legths mascara, gör ögonfransarna väldigt svarta!
-loreal paris hår olja
- garnier BB cream, (btw allt de säger på reklamen stämmer enligt mig)
-makeupstore concealer, täcker riktigt bra!
-min wet'n wild colcealer palette, (överlever inte utan den)
-ja använder alltid highlighter, loreal paris glam bronze
-lancôme kajal, as bra
-och min colcealer borste från i.d. bare minerals


Kommentarer

  • Elvira säger:

    Jag har exakt samma concealerpalette! Använder nästan alltid den gröna på röda områden, perfekt som blekfis, höhöh

    Svar: jaa! vissst är den bra!!
    joanna

    2013-02-18 | 16:56:21

Kommentera inlägget här: