mystreetfashion.blogg.se

hej, dehär är joanna. Jag bloggar mest om mode men lite annat också, jag älskar att göra om kläder, dansa, sjunga och rita.

ny frissa

Kategori: fashion

lite bilder sen jag klippte mig!! klippte mig på elace academy, hos cecilia, blev asss nöjd!
                                                  
                                                  

                                                 
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Déníz säger:

    Very cool haircut you have there (Swengelskt uttal)

    Svar: vel sank you!
    joanna

    2013-12-04 | 21:37:24

Kommentera inlägget här: